Rólunk |
A Pannon Ventil Kft. -t Bényi László és Tóth Sándor alapította 1997-ben azzal a céllal, hogy a hazai szerelvény-nagykereskedelem meghatározó szereplőjévé váljon. Társaságunk kazánházi és épületgépészeti szerelvények kereskedelme érvényességi területre minőségirányítási rendszert dolgozott ki, vezetett be és alkalmaz, az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány előírásainak megfelelően, melyet az ÉMI-TÜV SÜD Kft. tanúsított. 2013 évben a Partner Control ügyfeleként, az üzleti megbízhatóságot jelző Bisnode Tanúsítványra lettünk jogosultak. Ezen kitüntetéssel azon cégek sorába léptünk elő: „akik a magyar piacon a legstabilabb lábakon állnak, és az üzletkötés kockázata kiemelkedően alacsony.” Százalékos kimutatásban ez azt jelenti, hogy Társaságunk a magyarországi cégek legjobb 9,82% -ába tartozik. Munkánk eredményességét mutatja ügyfeleink folyamatos bizalma. Elégedettségük azonban nem gátol bennünket újabb és újabb célok kitűzésében, illetve azok megvalósításában. Reméljük, hogy cégünk megismerése után Önt is visszatérő vásárlóink között üdvözölhetjük. A Pannon Ventil Kft. minőségpolitikájaA Pannon Ventil Kft. épületgépészeti és kazánházi szerelvények kis- és nagykereskedelmével foglalkozik. A Társaság vezetése elhatározta az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány szerinti minőségirányítási rendszer működtetését és folyamatos fejlesztését. A Kft. vezetősége és minden munkatársa elkötelezett a rendszer fenntartása iránt, s ezt minőségpolitikai nyilatkozatban teszi közzé. A Pannon Ventil Kft. tevékenységének célja: megrendelői, partnerei által meghatározott követelmények rugalmas kielégítése, bizalmuk elnyerése, a Kft.-vel szembeni elégedettségük folyamatos növelése, a hosszú távú együttműködés feltételeinek megteremtése, a versenyképesség állandó javítása. A társaság vezetősége folyamatosan vállalja, hogy a tevékenységeire alkalmazható jogszabályi és egyéb szabályozó követelményeknek minden esetben megfelelő szolgáltatást nyújt. A vevői követelmények teljesítésének biztosítását a megfelelő munkavégzés feltételeinek megteremtésével kívánja elérni. Ez rendkívül összetett feladat, amely a vállalkozás összes folyamatára kiterjed. Ennek elérése érdekében gondoskodik arról, hogy a minőségpolitikát minden munkatárs megértse, megvalósításához aktívan hozzájáruljon, fenntartását és továbbfejlesztését elősegítse, valamint a minőségirányítási rendszer minél hatékonyabb alkalmazása útján a megrendelők elégedettségét kivívja. A minőségirányítási rendszer fejlesztése érdekében biztosítja dolgozói megfelelő szintű szakmai és minőségirányítási oktatását, képzését, kialakítja az ösztönző munkavégzés alapelveit. Beszállítóitól, alvállalkozóitól is elvárja a minőségügy iránti elkötelezettséget, hogy minőségcéljaikkal azonosuljanak, az együttműködés során ezeket figyelembe vegyék.
|